Race to the Perfect Wedding
S1, E6: With just four weeks remaining, Mina races to complete the exterior, the speakeasy and kitchen before Charlotte Hall's first big event; as winter weather causes construction delays, Mina's plans for the perfect outdoor wedding could get derailed.