Ringo Ringo Capítulo 2
S1, E2: Diego is jealous when he sees Julia and Ringo hugging each other. Julia helps Ringo with Santiago's health. Turco cares about his public image. Ringo argues with Gloria, she pretends he hit her in front of Turco.