Ringo Ringo Capítulo 4
S1, E4: Oso does not want the fight of Ringo against Turco to take place because of their personal problems. Diego decides to cancel the wedding with Julia. Brenda swears that Julia will not take away to Ringo's love. Julia and Ringo begin to fall in love.