Pokémon: Trainer Tour Small but Mighty!
S1, E4: Andrew and Meghan meet Arata, a 14-year-old who struggles to earn her siblings' respect; coaches Andrew and Meghan help get her game into shape so she can prove herself in a battle and earn the respect she deserves.