The Confrontation
S1, E3: With El Chaqueño's support, DA Raimundi tries to incriminate el Tigre. El Chaqueño threatens El Tano to reveal Verón's secrets. The Celeste y Blanca gang barge in during a barbeque at El Tigre's place and it triggers a showdown.