Deadly Influence: The Social Media Murders TikTok Terror
S1, E2: As 28-year-old Sania battles through a divorce, her passionate and searingly honest TikToks attract tens of thousands of followers; but she soon discovers that members of her community want to silence her, and will stop at nothing to do it.