Torrence the Tyrant
S4, E3: Single mom Lisa Torrence surprised herself with a sudden relationship with handsome neighbor Cecil, but the real shock was still to come. Ten years into marriage the Cecil she knew vanished, and in his place was something dark and dangerous.