S1, E5: Olimpia (8) goes hunting for the first time with her father, who is proud of her aim. Years later, although family means everything to her, she refuses to leave the drug business and prepares her first cocaine shipment to Italy. Being a woman is not only a problem for her family but also for the Italian mobster they must deal with. Olimpia asks her brother to pose as the boss. She entrusts Manuel with driving the drugs to Italy, but he crashes the car—it's wrecked and the cocaine scattered. Meanwhile, the hitman sent by Moreno’s enemies finds Olimpia but dies right before completing his mission. Now, Olimpia is truly afraid: they tried to kill her, and her family is in danger. She must get to safety.