Encontros do Destino
Lou is a struggling photographer paralyzed by choice. In the midst of a family crisis, she is thrust into the position of caregiver. In walks Alan, an arrogant physicist who claims to have solved the time travel paradox. Lou embarks on a voyage of self-discovery through her budding flirtation with Alan, until she realizes Alan's future self has been manipulating both of them all along.