De Mãos Atadas
Lenka is a global finance manager who is used to bossing everyone around. Obsessed with success, she is incapable of noticing the needs of the most important people in her life, like her teenage son and her husband, until the day she breaks her wrists rollerblading and is completely dependent on others for help.