The Sweeties
Mariagrazia, Chiara and Letizia are inseparable friends forced to come to terms every day with the hated extra kilos, looks of disapproval from their schoolmates and giggles in the school hallways. When a video of them wearing a bathing suit is published on the internet, the three girls embark on an impossible challenge, driven into the water by their desire for revenge, to win the synchronized swimming scholar championship.