CROMAÑÓN - THE DOCUMENTARY
Twenty years after the tragedy at the Cromañón nightclub in Buenos Aires, this documentary weaves together the voices of survivors and those responsible, in order to reconstruct, step by step, like a puzzle, what happened on December 30, 2004 — the night when Argentina suddenly went dark and awoke transformed into a different country.