Dora and Diego: Rainforest Rescues
Join Dora as she adventures with her cousin Diego, an amazing animal rescuer! Together they rescue adorable lizards, burrowing owls, and spectacled bears. Best of all, we'll see how Diego meets his best friend Baby Jaguar! ¡Al rescate! To the rescue!