El Gran Bingo
On the anniversary of THE GREAT BINGO, Dionísio plans a grand celebration, but the night turns to tragedy. Lieutenant Manotas must find out who killed Nacho, revealing secrets and schemes in a Colombian story of luck, love, and life.