El Precio de Un Sueño
Nikita lives in the small town of Chegarinsk, which is right on the drug trafficking route from Central Asia to Siberia. Deciding to go to Moscow to build a musical career, Nikita wants to earn extra money. His childhood friend offers to transport a bag of drugs, and during a trip to Krasnoyarsk, Nikita miraculously does not fall into the hands of the police.