Especial de Fin de Año - Bubu y las Lechucitas
The 'End of Year Special' by Bubu and the Lechucitas is a wonderful and carefully produced compilation, over 80 minutes, which contains the best episodes from seasons 1 and 2 that portray the spirit of family parties.