Finding Mom
We will do anything for family, right? André and Laurence's quiet life is transformed when a man appears and says it is their son, and to make things more interesting, he comes with his pregnant girlfriend. André is perplexed that he had a son he never heard about, and Laurence embraces the son she could not have. Together they will form a hilarious household full of laughter and love.