Heartbeast
Elina, an aspiring young rapper, has to leaves her Finnish home to move into her mother's new husband's house in the south of France. Here, she is immediately drawn towards her charismatic step-sister Sofia, a 17-year-old ballet-dancer, leading a double life of drugs and partying. Eventually, their sisterly friendship becomes a toxic power game.