Linda
A captivating young woman of great beauty begins to work as a domestic worker in a high-class house in the northern area. She is not a domestic worker, but she does her cousin Lorena a favor. Linda, as everyone calls her, awakens an unusually strong magnetism in each family member. Aware of her charm, she discreetly wields this power of seduction with each one separately but becomes entangled in the attraction and pity she feels for them. She discovers that behind these seemingly happy lives, there is something more complex.