Merv (with BSL/ British Sign Language)
When their beloved dog Merv loses his spark after their split, Anna and Russ are forced into the world's most awkward co-parenting arrangement. Hoping to shake Merv out of his funk, Russ takes him to Florida for a much-needed getaway-only for Anna to show up unexpectedly. As Merv slowly gets his groove back, turns out fixing their dog's broken heart may lead to a few sparks of their own.