Any Malu Show
Any Malu, a charismatic young woman with a big heart, has always dreamed of becoming a true star. Now, she has the opportunity of showing she has what it takes to make it.
Malu welcomes stars in her program, but she confuses Darwin with her brother Gumball, creating an embarrassing situation with serious consequences.
Malu accidentally releases a gas at the end of his monologue; desperate to fix everything, Malu tries to travel in time but manages to cause a series of disasters.
Malu is excited to do a show with her friends, but Willen and Kotoko just pay attention to the video game and ignore her.
Kotoko and Willen make a joke to Malu and embarrass her. Malu is not willing to let him pass and tries to return the joke, but things end up losing control.