Amazing Mind
Hosted by Mexico's Aleks Syntek and featuring commentary from experts, the show uses interactive games and challenges conducted across Latin America and the United States, all in the name of one purpose: to discover how our brains function. Through ten educational and entertaining episodes, we will learn how our brains are able to condition behavior when responding to humor, attraction, time, money, and language!