Married With Children
The Argentos are a dysfunctional middle-class family struggling to survive in a neighborhood in Buenos Aires despite the low income of the head of household, the extravagances of the mother and the blundering of the children.
Moni is convinced that Pepe no longer finds her attractive; on the advice of María Elena, Moni takes up a questionable diet.
Pepe and Moni go on vacation, leaving Paola and Coqui at Dardo and María Elena's place; the kids, sensing weakness, throw a party.