Cosmo, O Cosmonauta Cosmo, O Cosmonauta
Cosmo finds Nibo carrying a heap of things. She is late, but doesn't want to leave anything behind and won't accept any help.
Cosmo meets Siro, Nibo's alien grandfather, who is building a spaceship and offers to help.