Dia Um
A close look at the first days of transformative experiences in the lives of different people experiencing new beginnings.
Adoption & Triplets
Rodrigo and Flávia prepare for triplets; Reginaldo and Keity ready everything to receive the two kids that they are about to adopt.
A Paralympic athlete. A hearing impaired journalist. Advances in medicine can make a difference in people's lives.
Two young people prepare for a decisive moment in their lives: to stop being an amateur to set foot in the professional category.
To make room in a predominantly male world, it is sometimes necessary to go to court.
A dog. A school. And the possibility of a better life for two women who face new challenges.