Enloqueciendo contigo
Pablo and Jimena are a newlywed couple living in Mexico City. Marriage turns out to be much harder than they expected, especially since they are complete opposites. However, despite the arguments, fights, and misunderstandings, love will help them maintain a divine equilibrium.
Romantic Improvisations
Pablo and Jimena haven't had sex in a while. The situation changes when they receive a visit from their friends and family.
Jimena is happy about the prospect of new friendships and tries to ingratiate herself with her neighbors, but each attempt makes them despise her more.
Pablo learns that Miguel was Jimena's doctor and becomes jealous. The couple argues.
At the Mother's Day party, a series of confusions makes everyone think that Jimena is pregnant. Pablo is well aware that her discomfort has another origin.
Pablo and Jimena remember when they met, flirted and Pablo decided to stay and live in Mexico City.
Jimena and Pablo want to leave the house. Every time they go through the door they are interrupted. They decide to make separate plans, but they realize that what they really want is to be together.