Helga y Flora
Helga y Flora is a Chilean television drama series created and written by Omar Saavedra Santis, produced by Suricato for the Chilean channel Canal 13. It premiered on April 25, 2020. The series is set in the fields of Chilean Patagonia in the 1930s and runs through different narrative arcs in the social context of the time, in which women recently have labor and political rights.