Kitchen Nightmares Brazil
At Nahamalho, in Perdizes, the economy compromises quality. Jacquin has to deal with a precarious structure and disputes between the partners.
At Hooker's burger on Rua Augusta, Jacquin faces a confident owner and an unprepared staff. Will the "best burger" convince the chef?