Los hermanos Salvador
The five Salvador siblings must reunite to restore their antique and magic shop to its former glory and save the family legacy. But, in order to do so, they will have to face each other, settle their differences, and learn to work together as a team. On their part, the Quiroga family has a mission of their own -ending their legacy- which will unleash a series of supernatural adventures.