Claudia, a brilliant gynecologist, and her daughter Ángela are stuck in traffic after an accident. Ángela gets out of the car and kisses a young woman and revives her. The event goes viral, and Ángela is called "The Miracle Girl" until she is kidnapped and murdered by a fanatic. Seven years later, Claudia, now pregnant and living a new life, receives a call: "Mom, it's me... Come get me." Is Ángela alive? Who kept her? Ignored by the police, Claudia asks for help from Salazar, the former officer who failed to solve Ángela's case, and Laura, the young woman whom Ángela brought back to life. Together, they discover a cult hiding a sinister plan.