Más allá de Diego
The life of Diego Armando Maradona is examined in this riveting documentary series. By way of interviews with those who knew him in his younger years, as well as perspective from people whose lives were marked by Maradona’s once-in-a-lifetime talent, viewers will relive the soccer icon’s triumphs on the field and the life-defining moments that made him one of the world’s most prominent figures.