Nivis: Friends from Another World
After their turbulent arrival, Felipe has no choice but to host the Nivis, but an unexpected event whill remind him he is not the homeowner.
Felipe receives a proposal to make an illustrated book of a family of broccoli from space, but the Nivi make the task difficult.
Nika leads a revolution because she doesn't like a sport played with balls; Isabella, Amadeo and Felipe try to convince Nika that the balls of this world are not Nivis.
Isabella is going to sing at a school performance and her dad helps her get ready for the event; the problem arises when the Nivis also pretend to help her.