NuNi
NuNi is an educational 3D animation series designed to help preschool children and their parents develop social-emotional skills.
Basketball - Imaginary Ball
In this episode: NuNi has a great idea! She teaches Abbit and Effi a new fun way to play basketball.
Getting Lost
In this episode: Nuni Abbit and Effi are having a great time building a sand castle on the beach when all of a sudden Nuni spots a beautiful red crab.
In this episode: Abbit is hearing dog barks from Nuni's room, overcome with fear he runs to Effi for help! Effi and Abbit set off to investigate what is making all the noise in Nuni's room? Will they find a scary dog?
In this episode: Nuni Abbit and Effi are having a great time drawing. Abit is having a hard time drawing and uses his imagination. Can you guess what happened next?
In this episode of NuNi Art - Learning how to draw a basketball with NuNi's great coloring pages!
In this episode of NuNi Art - Learning how to draw a sand castle with Abbit's great coloring pages!