Rey Mysterio
The greatest hero of all, Rey Mysterio, chooses his biggest fan to become his new sidekick.
Unmasked
Oscar takes his love for Rey Mysterio too far humiliating Rey's opponent, Nicho. Uroboros transforms Nicho into a villain that can project horrible nightmares. Oscar then makes a mistake that leaves Rey alone against two powerful villains.
Mystery at Lucha-Con
At a Lucha Libre convention a legendary championship belt is stolen. After an alliance between Rey Mysterio and Uroboros, Oscar leads the investigation trying to prove Dynamita is guilty, but there's more to this mystery than he suspects.