Run Coyote Run
Gamaliel and Morris, who have been friends since childhood, started a business together dedicated to what they call adventure tourism, but actually helps people to enter the USA illegally.
A Mexican politician who is wanted for fraud tries to cross the border to get to the United States and escape from the police.
Sinaloa's music group, Colmillo de Plata, needs to cross the border to get to its show in Texas, but 14 of the 16 members do not have a visa.
Three Russian table dancers try to get to Las Vegas, but owner of a local cabaret has other plans for them.