Super Shore
The first night in Mykonos is too intense for Mane, Esteban, Fernando, and the Spanish guest; Fernando decides to focus on other women and forgets about his guest.
The Shores start the day with a boat trip; the Mexican girls make it clear they don't like the millionaire Italian.
Abraham decides to confess to his partners what happened between Arantxa and Fernando; Igor, however, doesn't seem to care much about the latest news.