S1, E101: Abuela shows Dora her photo album of birds, with one page blank: the Quickatoo. Dora vows to find the Quickatoo and get a picture to complete the album. Dora and Boots help a baby parrot named Lorito find his Mami, but he can't stop copying Boots!