S5, E22: Bree goes to extremes to hide her true intentions from Orson, Susan and Jackson put on an act for the authorities, and Lynette is shocked by the lengths to which Tom will go in order to look younger. Meanwhile, afraid of losing Mike, Katherine hides the truth from him, and Dave is on edge when a key witness re-appears.