S1, E6: Nadia explores authentic fettuccine Alfredo at the restaurant Il Vero Alfredo. She prepares a Roman staple, sautéed dandelion greens. She visits a local farm with Emiliano and Matteo, also known as Lionfield, to harvest this much-loved super food.