It's Me, Hilary: The Man Who Drew Eloise
This documentary short finds Hilary Knight looking back on his life as an artist and his connection to the immensely popular Eloise books. Whimsical and enlightening, the film features revealing interviews with Hilary, as well as family members, friends and writers.