S1, E4: A Devil Appears From Two Facing Mirrors.Following the death of their teacher, the students begin to panic as they become fearful and anxious. Also, the writer of the letter is finally revealed! Upon recovering from an extreme fever, Kim Yohan begins acting suspicious, even in his weak state.