S19, E11: Teammates Patrick Walsh and Corey Anderson prepare to face off in the semi-finals. Training controversy causes the Edgar fighters to erupt in rage, and the coaches attempt to mediate. And then, it’s a semifinal slugfest between light heavyweights.