S1, E1: Gojoseon falls after a year of war against the Han Dynasty; Hae Mo Soo stands at the center of the uprising against the Han; the king of Buyeo feels delighted that the Gojoseon wanderers have settled in Buyeo thanks to Hae Mo Soo.