S1, E2: Arene and her friends find serious obstacles against their effort to create a girls' soccer team when Martxelo, the president of the club, tells them that the deadline to submit the application to the federation has expired. However, the girls discover that Martxelo is lying. With the help of Leire, who also wants to join the team, they organize a spectacular course of action to counter his lies. Meanwhile, Peio joins the a school parents' WhatsApp group for Lili's class. Lili receives an invitation to attend a princess-themed birthday party.