S1, E2: Frightened, Lu contacted Yang Jiannan, her boyfriend of three years, but Yang Jiannan cheated on her Maserati sister. Lu was embarrassed. Xu Mingchen arrived in time to help Lu Fenfen resolve the embarrassment.