S1, E304: The years go by, Martin dies, and Rita – now Nina – returns to Brazil. Jorginho argues with Carminha and leaves the house. Nilo tells Lucinda that he knows Rita is back. Nina asks for an opportunity as a cook at Ivana’s house.