S1, E5: All hell breaks loose after the rumble between Woo Jin, Soo Hyun, and the criminal unfolds at the construction site. The police force, as spectators, awaits the bloody battle to end. Soo Hyun thinks that as long as the criminal dies, her daughter is safe from death. What she doesn't realize is that death doesn't come easy for who she's after. She tries to manipulate fate, but she has to do better than just that.