S1, E6: In the presence of Matteo, Candice and her parents, Emma reveals everything: adultery, lies, abortion ... Shocked, Rodolphe, Candice's father, drives Emma and Matteo away. Candice, who admits not having an abortion, joins them outside and asks Matteo to choose.