S1, E9: After the TIKITAKA Signing and Inauguration, Matthew hosts a party to celebrate and invites those seven survivors to his home. Meanwhile, Matthew manages to bring Monet's family back to Seoul, and Ji A threatens Monet about Sim Jun Seok.