God's Gift - 14 Days Episode 1
S1, E1: A child is found floating by the lake. He's lifeless, which brings his story to the news. While seeing what happens, Saet Byeol is reminded by her mom Soo Hyun never to trust any man. That's with the exception of her father, of course. At the interrogation room, she triggers the suspect, and the police get mad at her for doing so. Soo Hyun and Ji Hoon get worried after Saet Byul skips her session at the academy.